مـنـتـديـات Chocolate
نبـغاكم تشرفــونا .. وياريت ما تخيبو آملـنا ^.^ ..
مـنـتـديـات Chocolate
نبـغاكم تشرفــونا .. وياريت ما تخيبو آملـنا ^.^ ..
مـنـتـديـات Chocolate
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـنـتـديـات Chocolate


 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
мŝ ḍero - 1785
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
][ Chocolate.Girl ][ - 1091
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
Miss $o0oma - 1079
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
شقاااوه - 825
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
м!ṩsǾ ~ - 822
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
احساس رسام - 372
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
أميرهـ بزمن مايستاهل - 275
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
ADMIN - 263
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
lovely girl - 218
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
مدمنه شووكلت - 191
***When you walked into my life *** Vote_rcap***When you walked into my life *** Voting_bar***When you walked into my life *** Vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» كل حرف ليلو معنى
***When you walked into my life *** Icon_minitimeالأربعاء 08 ديسمبر 2010, 3:53 pm من طرف مدمنه شووكلت

» يارب امووت وارتاح
***When you walked into my life *** Icon_minitimeالجمعة 09 يوليو 2010, 6:44 pm من طرف ][ Chocolate.Girl ][

» مفاتيح خطف وتعذيب المرأة
***When you walked into my life *** Icon_minitimeالأربعاء 09 ديسمبر 2009, 10:20 am من طرف мŝ ḍero

» ملآبس cool خطيرهـ >>>آتمنى ينآل آعجآبكم
***When you walked into my life *** Icon_minitimeالأربعاء 02 ديسمبر 2009, 4:47 am من طرف мŝ ḍero

» تتوقع مين يرد بعدك ولد ولا بنت؟
***When you walked into my life *** Icon_minitimeالإثنين 30 نوفمبر 2009, 10:04 am من طرف мŝ ḍero

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 201 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو lady 5o8a8 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4882 مساهمة في هذا المنتدى في 1044 موضوع

 

 ***When you walked into my life ***

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
][ Chocolate.Girl ][
MaSTeR ..
][ Chocolate.Girl ][


عدد الرسائل : 1091
العمر : 35
الإقامة : Makkah.City
مزاجي : ***When you walked into my life *** 22630_91198529231
تاريخ التسجيل : 27/02/2008

***When you walked into my life *** Empty
مُساهمةموضوع: ***When you walked into my life ***   ***When you walked into my life *** Icon_minitimeالأحد 25 مايو 2008, 12:24 pm


***When you walked into my life ***



When you walked into my life

And knocked on my heart's door

I never dreamed you held the key

To a world of love

And once that you stepped in

How was I to know

You'd decorate my life with love

And make my heart your home

When I see your smile

Theres a view of all my dreams

All my hopes and wishes

And a love for eternity

When I put my arm around you

I've never felt so much

Until the day I found you

I never knew real love

I'll stand beside you always

And give you all my love

I could never leave you

Even when the times are tough

To only you I'll make this promise

And know you can always believe

That for as long as I live

You'll be all I need


***When you walked into my life *** N200682
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
***When you walked into my life ***
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Best Moments In Life

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـنـتـديـات Chocolate  :: literary ĆhỌcolάṭě Forums●• :: شكولاته êngļişh şeçtiõη Μilĸýẃάý-
انتقل الى: